INFIINȚĂRI, MODIFICĂRI & RADIERI IN REGISTRUL COMERȚULUI

Aceste servicii implică procesul de constituire și înregistrare a unei entități juridice în conformitate cu legislația în vigoare. Acest proces poate varia în funcție de tipul de entitate juridică și de jurisdicție, cum ar fi:
– Societate cu Răspundere Limitată (S.R.L.);
– Persoană Fizică Autorizată (PFA);
– Întreprindere Individuală ( II);
– Organizații Non-Guvernamentale (ONG-uri);
– Întreprindere familială (IF);
si alte tipuri de entități juridice.

MODIFICĂRI ALE PERSOANELOR JURIDICE

Serviciile de modificări ale persoanelor juridice în Registrul Comerțului se referă la procesul de aducere a schimbărilor în documentele și înregistrările oficiale ale unei entități juridice existente pentru a reflecta modificările survenite în structura, activitățile sau informațiile de bază ale acelei entități. Aceste modificări pot varia de la schimbări de denumire sau adrese, la modificări majore ale capitalului social, obiectului de activitate, sau structurii acționariatului. Aceste servicii sunt esențiale pentru menținerea acurateții și legalității înregistrărilor comerciale ale unei entități și pentru asigurarea conformității cu legislația în vigoare.

Modificări in Registrul Comerțului, cum ar fi:

1. SCHIMBAREA DENUMIRII
2. MODIFICAREA SEDIULUI SOCIAL/PUNCT DE LUCRU
3. MODIFICAREA CAPITALULUI SOCIAL
4. INFIINTARE/DESFIINTARE PUNCT DE LUCRU
5. MODIFICARE OBIECT DE ACTIVITATE (PRINCIPAL/SECUNDAR)
6. TRANSMITERE PARTI SOCIALE
7. MODIFICARI ALE MEMBRILOR ORGANELOR DE CONDUCERE SI CONTROL
8. MODIFICARI ALE ACTULUI CONSTITUTIV
9. SUSPENDAREA SAU RELUAREA ACTIVITATII
10. EXCLUDEREA SAU RETRAGEREA ASOCIATILOR
11. FUZIUNI SAU DIVIZARI

LICHIDĂRI & RADIERI

Radierea unei societăți comerciale reprezintă procesul prin care aceasta este eliminată din Registrul Comerțului și, implicit, încetează să mai existe ca entitate juridică. Acest proces este reglementat de legislația specifică fiecărei țări și presupune parcurgerea unor etape bine definite pentru a asigura conformitatea cu cerințele legale.

Întocmirea dosarelor pentru dizolvarea voluntară se parcurge în două etape:

I . Actele necesare pentru înregistrarea în Monitorul Oficial a Hotărârii Adunării Generale a Asociaților cu privire la intenția de dizolvare sunt:
– Cererea de înregistrare a mențiunii de dizolvare, constând într-un formular tipizat al Oficiului Național al Registrului Comerțului.;
– Hotărârea Adunării Generale a Asociaților de efectuare concomitentă a dizolvării şi lichidării societăţii luată cu cvorumul şi majoritatea prevăzută de lege pentru modificarea actului constitutiv, atunci când aceştia sunt de acord cu privire la repartizarea şi lichidarea patrimoniului societăţii şi când asigură stingerea pasivului sau regularizarea lui în acord cu creditorii;
– Dovada plății tarifului legal de publicitate.

II. După trecerea celor 30 de zile de la publicarea în Monitorul Oficial se vor depune la registrul Comerțului:

– Cerere de înregistrare pentru radiere firmă;
– Dovada publicării în Monitorul Oficial a Hotărârii Adunării Generale a Asociaților privind dizolvarea;
– Dovada îndeplinirii obligaţiei de calculare, reţinere şi plată a impozitului pe venit din lichidarea societăţii.

Menționăm că unele situații particulare impun depunerea obligatorie și a altor acte fără de care cererile nu vor putea fi admise de către Oficiul Național al Registrului Comerțului., cum ar fi: dovada acordului creditorilor privind stingerea pasivului sau regularizarea lui, dovada autorizațiilor/avizelor eliberate de autoritățile competente ca o condiție prealabilă radierii firmei din registrul comerțului, dovada privind împuternicirea persoanei desemnate să îndeplinească formalitățile legale.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
error

Ajută-ne cu un subscribe! :)

Instagram
YouTube
YouTube