Carieră

ATELIERUL DE BUSINESS NGL angajează:
EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE ȘI DE COEZIUNE EUROPENE
CONTABIL

Citește detaliile de mai jos și trimite-ne CV-ul la datele de contact de la finalul anunțului.

BENEFICII:
-Mediu de lucru modern, echipă tânără;
-Perspective de dezvoltare profesională
-Posibilități de deplasări în țară și străinătate
-Participare la evenimente, conferințe, cursuri.
– Bonusuri de performanta.

Tipul jobuluiCandidatul idealCompetențe solicitateAtribuții
1. EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE ȘI DE COEZIUNE EUROPENE – Studii superioare finalizate: diploma de licenta/master in domeniul economic/managementul afacerilor/studii europene
– Certificate sau calificari in domeniu (constituie un avantaj)
– Minim 1 an experienta in scrierea si implementarea proiectelor din fonduri europene nerambursabile
– Cunostinte de operare PC (Word, Excel)
– Relationare cu clientii si negociere
– Atentie la detalii
– Bun organizator
– Capacitate de analiza si sinteza
– Proactivitate
– Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita;
– Orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei in management;
– Abilitati de comunicare si organizare;
– Spirit de echipa, deschidere spre schimbare;
– Corectitudine, flexibilitate, perseverenţă;
– Punctualitate;
– Capacitate de asimilare informatii noi intr-un timp cat mai scurt.
– Intocmirea documentatiei necesare obtinerii fondurilor nerambursabile: planul de afacere, studiul de marketing, formularul cererii de finantare, anexe, declaratii si alte documente prevăzute în ghidul solicitantului;
– Consilierea clienţilor privind accesarea de fonduri ce corespund nevoilor acestora;
– Evaluarea criteriilor privind respectarea condiţiilor de eligibilitate;
– Informarea clientilor si sprijinirea in alcatuirea unui dosar complet si corect (verificare documente). Analiza criteriilor de selectie si eligibilitate.
2. CONTABIL– Studii superioare/medii in domeniul financiar
– cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale;
– persoana cu initiativa, capabila sa lucreze atat independent cat si in echipa;
– persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicare;
– Cunostinte de operare PC (Word, Excel)
– Cunoasterea unui program de contabilitate, de preferinta Nexus
– Relationare cu clientii si negociere
– Atentie la detalii
– Bun organizator
– Capacitate de analiza si sinteza
– Proactivitate
– Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita;
– Orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei in management;
– Abilitati de comunicare si organizare;
– Spirit de echipa, deschidere spre schimbare;
– Corectitudine, flexibilitate, perseverenţă;
– Punctualitate;
– Capacitate de asimilare informatii noi intr-un timp cat mai scurt.
– Va asigura inregistrarea documentelor contabile lunare;
– Intocmeste rapoarte pentru conducerea companiei, la cerere;
– Intocmeste si emite facturi;
– Inregistrare deconturi;

Depunerea dosarelor de candidatura care cuprind:
-CV actualizat (preferabil în format Europass);
-Scrisoare de intenție

Depunerea dosarelor:
-La sediul atelierului de business: Sos. Stefan cel Mare si Sfant nr. 34C.
Pe adresa de e-mail la atelieruldebusiness2020@gmail.com sau nicoleta.gall@gmail.com.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
error

Ajută-ne cu un subscribe! :)

Instagram
YouTube
YouTube