Înființare societate – Procedura de înființare SRL este cea mai comună formă juridică, datorită beneficiilor aduse de raspunderea limitată a asociațiilor. Răspunderea limitată înseamnă ca asociații implicați sunt responsabili doar pentru sumele pe care le-au investit în firmă.
Documente și acte necesare înființare SRL
Pentru început trebuie să stabilești clar denumirea firmei, nu pot exista 2 firme cu anume identic sau asemănător. După stabilirea denumirii vom înainta cu procedura pentru rezervarea acesteia.
După ce avem rezervarea denumirii cu numele firmei începem pregătirea setului de documente necesare pentru înființare SRL, acestea includ actul constitutiv, cererea de înregistrare și declarațiile pe propria răspundere.
Acte necesare:
- rezervarea denumirii;
- carte de identitate asociat/asociați/ administrator;
- copie de pe dovada de proprietate pentru sediul social al firmei(contractul de vânzare cumparare, donație, certificatul de moștenitor, contract de leasing imobiliar, contractul de închiriere sau subînchiriere)
- în cazul în care sediul social se află la bloc este necesar avizul de la asociatia de proprietari;
- codul CAEN pentru domeniul principal de activitate;
- codurile CAEN pentru domeniul secundar de activitate.
Pentru infiintare SRL vom stabili o întâlnire la sediul nostru (Mun. Iasi, Sos. Stefan cel Mare si Sfant nr. 34C), unde vom solicita administratorului documentele enumerate mai sus.
Echipa noastră se va asigura ca toți pașii sunt întocmiți corespunzător, inclusiv pregătirea documentelor, depunerea acestora la Registrul Comerțului cât și predarea documentelor către beneficiar.
Ne vom asigura că tot procesul de înființare va decurge cat mai eficient și profesionist posibil.