Despre noi

Oferim consiliere în accesarea fondurilor europene și a fondurilor  nerambursabile guvernamentale. Prin soluții personalizate și un pachet complet de servicii, te sprijinim să îți transformi ideile valoroase și pasiunea pentru un domeniu într-un proiect de succes, într-un business profitabil.

Cei peste 8 ani de experiență în care am gestionat și am atras fonduri nerambursabile în valoare de peste 7 mil. €, ne-au arătat că putem dezvolta proiecte valoroase și că există numeroase oportunități de dezvoltare și în România.

Am perfectat un sistem de lucru care ne permite să avem o rată mare de succes și putem spune cu încredere că:

  • suntem eficienți în a găsi rapid soluții pentru orice problemă cu care s-ar putea confrunta clienții noștri
  • suntem eficienți în a anticipa provocări care ar putea avea un impact negativ în buna desfășurare managerială a companiei
  • suntem eficienți în a elabora proiecte de dezvoltare prin care clienții noștri pot integra soluții de management pentru a garanta rezultate măsurabile la nivel de vânzări și creștere economică.

Experții noștri


GALL NICOLETA

FONDATOR – CEO

Nicoleta Gall  este fondatoarea  ATELIERULUI DE BUSINESS si antreprenor cu experienta de peste 10 ani. Nicoleta este de profesie jurist insa, in Atelier nu ofera doar consultanta juridica in drept comercial ci este si consultant in accesare si implementare proiecte cu finantare nerambursabila si formator.  Membru al Asociatiei pentru Antreprenoriat din Romania sustine antreprenoriatul in toate formele sale, oferind servicii de consultanta juridica si financiara atat pentru startup-uri cat si pentru intreprinderi mici, mijlocii si mari.

In cadrul departamentului de formare , Nicoleta sustine cursuri si workshop-uri pentru Expert accesare fonduri europene , Management al proiectelor , Achizitii publice si Competente antreprenoriale.

GEORGE PETREA

COFONDATOR

George este Expert accesare fonduri nerambursabile Departament START-UP si responsabil infiintari societati comerciale, II/PF-uri, ONG-uri, precum si orice modificari in structura persoanelor juridice.

Cu o experienta de peste 5 ani in antreprenoriat,este o persoana dinamica si responsabila si omul bun la toate cand vorbim de solutii IT.

In cadrul departamentului de formare profesionala, George este formator curs Operator Introducere Prelucrare si Validare Date.

PETREA KLARA ELENA

MANAGER DEPARTAMENT FINANCIAR

Klara este expertul financiar care te va ajuta cu:

-asigurarea procedurilor necesare implementarii proiectelor,realizarea rapoartelor financiare

-asigurarea gestionarii conturilor bancare deschise pentru operarea tranzactiilor financiare legate de implementarea proiectelor;

-asigurarea si asumarea raspunderii pentru buna desfasurare a activitatilor financiar contabile si intocmirea documentelor specifice pentru efectuarea decontarilor si a rambursarilor cu firmele contractante si cu Autoritatea contractanta si Organismele intermediare.

ELENA VASILIU

Specialist comunicare si PR / Formator

Elena construieste imaginea noastra si a clientilor nostri cu onestitate si profesionalism!

Gestioneaza organizarea de evenimente speciale – conferinte de presa, expozitii, conferinte de lansare/prezentare proiecte , si totodata gestioneaza productia de brosuri, rapoarte, filme si programe multimedia ca mijloace importante de comunicare in business.

In cadrul departamentului de formare profesionala Elena sustine cursuri si workshopuri de comunicare si PR precum si promovare SEO si marketing online.

OANA OLARU

SPECIALIST INOVARE

Oana – gestioneaza procesele specifice din companie si are grija ca noile idei sa se transforme in produse si in servicii.

Este responsabila cu planificarea si programarea si asigurarea resurselor necesare desfasurarii activitatilor de inovare si orientare,realizand o tema de cercetare-dezvoltare impreuna cu echipa noastra din toate departamentele prin intermediul careia urmareste derularea procesului.